onsdag 4 juli 2012

Semester!

Semestern har börjat och vi kör på hårt, en tuff start precis som jag gillar det. =)

Än så länge har vi hunnit med två vändor på Ockelbo Marknad och Alva har hunnit med kalas, en tripp till Kupolen i Borlänge och shoppat, bakat till kalaset och en massa massa mer!


Receptet till dessa supergoda bullar i långpanna hittar ni här!

Idag åkte vi till Furuvik där vi mötte upp Maja med familj!

Tyvärr får jag inte in foton då jag tydligen ännu en gång har gjort slut på alla "plats" , att betala några hundringar om året vet jag inte om det är ngn idé att betala.. Hmm ska fundera på den saken!

Ha en fin kväll kramar!!





2 kommentarer:

Fröken Lovisa sa...

Va? Är det så att man kan göra slut på plats här å, va surt!!!

Härligt det låter att göra en massa roliga grejer, som semester ska vara =)
Kram

Anonym sa...

Denna artikel är bokmärke värdig enligt min åsikt. Det är värt att spara för framtida referens. Det är fascinerande läsning med många giltiga poäng för kontemplation. Jag måste instämma på nästan varje punkt görs inom denna artikel.