söndag 15 maj 2011

Yasuragi Hasseludden!

Helgen har spenderats på spa! =)

 Mariana mamma och Elisabeth i våran klädsel på Hasseludden!

De andra provade en "fotvårdsbehandling" som utförs av fiskar. =)

Fisktankarna!

Hmm, ska vi våga sätta ner fötterna?

Tydligen kittlades det mest. =)

Ganska nöjda tjejer som senare hade babylena fötter!

Direkt efter fisk pedikyren var det dags för sushiskola, men inte med fotfiskarna. ;-)

Här gör jag sushi, jag provsmakade men det var inget för mig!

Men rätt fina vart dom fasten vi inte hade gjort sushi förut!

Tyvärr blev det inga foton när vi badade, jag hoppas att syster Mariana skickar över de bilderna hon tog till mig. =)

Japanska vilostolar som gungade och spelade lugn musik, tyvärr vart jag sjösjuk av dom och klarade bara av att ligga i 5 min!

Kvällens 4 rätters middag!


Utsikten från vårt rum!

Frukosten var bäst. =)

Vi har även hunnit med att simma, bada, ätit en massa god frukt och gått på Qi gong! Lugnt och fridfullt och väldigt mysigt har vi haft det. Vi hann även med att springa lite på stan både på lördagen innan vi åkte till Hasseludden och idag innan vi vände hemåt!

Flickorna fick roliga strumpor, dessa är Astrids och Alvas var det en katt på!

Söta sommarskor fick både Alva och Astrid, Astrid satte på sig sina på en gång och har inte tagit av sig dem än, hon hade dom till och med på när vi åt kvällsmat. =)


Till mig köpte jag denna lunchkasse!

Nu är vi rustade för presentinslagning. =)

Köpte även superfin ;-) choklad till Anders, den verkade vara uppskattad. =)

Hur har eran helg varit?

Kramar Anna!

4 kommentarer:

Anki sa...

Hahaha så långt ifrån din helg som den bara kunde vara! Gud så härligt det ser ur & så roligt!!!
Själv har jag varit i Storvik, passade på när inte du var där ;)
Kram!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Men guuun så skönt!!!! Va härligt med lite skämma-bort-sig!!!
Ha en finfin vecka!! Kram!

rossa sa...

Åh så härligt där skulle man varit men fick ju iaf se pippi, de va skoj så hade jag en hälsa på dag igår så de var en bra helg här med. Ha de gott kram

caroline sa...

MYSIGT!!! Skönt att få bara vara.... göra massa skönt, ta sig tiden att njuta!!
Tack för sängen, kram kram Caroline