fredag 17 februari 2012

Vård av barn!

Astrid har haft hög feber några dagar.. Stackars liten har verkligen varit hängig i perioder men go och glad i andra, fasten febern ofta låg runt 39 även med Alvedon eller Ipren i kroppen. Igår vart det som värst och febern kom över 40,1 med Ipren i kroppen och då kräktes hon, stackars liten.. Idag är hon dock bättre. =)


Jag blev ordentligt firad på Alla hjärtans dag! =)

Fick både blommor!


En stor härlig bukett! =)

Och ett spel!


Spelet har redan provats så nu har jag en väldig träningsvärk som följd. =)

På alla hjärtans dag hade vi även finfrämmande jag och flickorna, Johanna och Lina kom förbi, men redan då märktes det på att Astrid att ngt var på gång för hon var väldigt loj.. :-(

Dagen efter var det dags för nästa finfrämmande, då kom Foppa  förbi och fikade med oss. =) Flickorna var till en början lite blyga men sen var dom på honom båda två. =)

Har även hunnit varit på VDM  för sista gången och ta alla prover igen, blodtrycket var denna gång ännu lägre men inget jag tänker göra ngt speciellt åt, vikten hade kunnat vara mycket bättre men man får väl vara nöjd, är ju åt rätt håll iallafall och -10cm runt magen, det känns bra. =)

Fortfarande en lång bit kvar men jag är iallafall en bit på väg. =)

Ha en fin fredagskväll, själv ska jag iväg och jobba om några timmar!

Kramar Anna!



Inga kommentarer: