söndag 18 mars 2012

Inga foton!

I fredags var "fredagsmysarna" här. Superskoj fasten vi var i reducerad skala, mina småtjejer bara älskar när dom kommer och vill gärna sitta med oss och tjuvlyssna, på lördag morgon sa Astrid - Mamma tjejerna ÄLSKAR mig! Sötnöten. =)

Igår var vi hem till Malin på tjejfest, Malin fyllde år och bjöd på alldeles för mycket gotta.. Knappt så man fick ner nå öl efteråt. Helt galet men hon bjöd på världens godaste glass, gjord på messmör, haha ngt som jag själv ALDRIG skulle äta på macka eller så men i glass var det bara sååå gott! =)

Efter några timmar hemma hos Malin så begav vi oss ner på stan till Interpool, där vi bara gick in kikade runt och sen gick vidare till Heart Break! Var riktigt blandat med folk där så man slapp känna sig som en mormor. ;-)

Idag blir det väl bara att softa på soffan och kanske kolla ngn film, Alva är på dans med Maja så vi andra  bara latar oss medans.

Är lite orolig inför tisdagens vägning, även fast jag har planerat för festen igår så blir det ju alltid lite mera, hade inte räknat med en sådan god efterrätt till exemper + att det blev ngn mer öl än beräknat. =) Får se till att sköta mig exemplariskt idag måndag och tisdag istället och sen hoppas på det bästa!
Ni får gärna hålla tummar och tår. ;-)

Ha en fin avslutning på helgen, kramar Anna!

Inga kommentarer: