fredag 30 mars 2012

Ok stämpel i rumpan!

Igår var jag på hälsokontroll genom jobbet, allt såg bra ut. =)
Blodtrycket var lågt som vanligt, men det hade iallafall höjts så nu hade jag 120/70, blodsockret  var lågt fasten jag hade ätit innan, kolestrolet så jätte bra ut. =) Det enda som inte var bra var mitt BMI(ngt över)midjemåttet såg bra ut, dvs mindre än 84= mindre risk för hjärt och kärlsjukdommar! Sen var det en massa andra prover som oxå såg bra ut, en massa frågor om hur det är på jobbet och hemma hade hon även.
Så en OK stämpel i rumpan vart det när jag gick därifrån. ;-)

Idag jobbar jag sista kvällen, 6 kvällar av 7 har varit lite tungt, knappt träffat Anders eller barnen.

Igår VANN jag igen. =) En gilla markering på Facebook och två biljetter rikare. ;-) Men nu vet vi inte om vi kan gå på Tobbe Trollkarl för Alva vaknade med hög feber och magont, men hon är redan piggare nu så jag håller tummarna!

Finaste påskpyntet stod på bordet när jag kom hem igår. =)


En krasslig och långhårig Alva och Astrid!

Ha en fin fredag, vi hörs!

Och ni glömmer väl inte att komma och shoppa av mig och de andra på lördag. ;-)

Kramar Anna!

Inga kommentarer: