lördag 9 juni 2012

Hujedamig!

Varje gång samma visa, jag blir tokstressad så fort familjen lämnar mig ensam hemma och jag ska ta tag i festarregemanget själv, mat ska ordnas, efterrätten förberedas plockas lite och donas lite och inte minst ska väl jag göra mig själv redo för fest!

Vet att tjejerna som kommer inte alls har några krav eller pekpinnar och att festen blir lyckad även om jag glömt ngt eller inte hunnit städa allt.. (Anders har städat huset så det är klart. ;-) )

Men ändå så blir jag stressad, har jag för lite mat för lite eller fel dricka, kommer dom att gilla efterrätten??? Allt som oftast så finns det mat så det räcker och blir över och jag har svårt att tro igentligen att drickan inte kommer att räcka. ;-) MEN ändå så får jag tokstress i hjärnan, borde verkligen bara slappa en stund för det har jag antagligen tid med, skulle inte allt vara TIPTOP när de kommer så vet jag att de med glädje hjälper till men men men..

Sådan här är jag och varje gång jag ordnar ngt så ser jag framemot det i veckor. =) Att träffa släkt och vänner eller nya vänner för den delen är ju bara så skoj! =)

Nä nu ska jag åka ner till affären, måste nog köpa lite extra tilltugg utifall att. ;-)

Ha en fin lördag så hoppas jag på att jag i lugnet imorgon kan bjuda på några riktigt fina kort på mina fina fina vänner!

Kramar Anna!

2 kommentarer:

Linda sa...

Jobbigt att du känner sån press..
Jag är säker på att det blev toklyckat och ser fram emot morgondagens inlägg!;-)

Malin olsson sa...

Allt va supergott å fint :) du är så jätte jätte duktig.