tisdag 19 juni 2012

Igår!

Igår fyllde jag år, vart dock inte så mycket firande mer än att mina arbetskamrater sjöng för mig framåt kvällningen, jobbade mämligen hela eftermiddagen och kvällen.

Tidigare i veckan blev jag ju firad av närmsta familjen (delar av den) och några vänner innan det. =) Finfina presenter fick jag fasten jag fyller så ojämnt det går. =)

Nu är det bara tre dagar kvar innan en ledighet på tre, livskvalité. ;-)

På midsommar är inte så mycket planerat, beror lite på vädret men blir vädret ok ser det väl ut som så att vi åker upp till Hosjön som tidigare år, lövad vagn dit och lite fika i gräset. =) På midsommardagen ska vi försöka oss på att få träffa Mariana + familj som är hemma från Tyskland + annan släkt och vänner. Söndagen bjuder på kalas i Gävle! =) Så nu hoppas vi på att hela landet får sol framåt helgen. =)

Ha en fin tisdag, själv ska jag jobba ännu längre idag så kom gärna förbi och simma lite och prata så att tiden går fort. =)

Kram Anna!

Inga kommentarer: