lördag 28 januari 2012

En av de bästa sakerna jag vet!

Idag har en del av lönen spenderats. =)

Jag och flickorna (& mamma och pappa) har varit i Valbo idag för att shoppa nya danskläder inför årets dans som blir i Hofors!

Men tyvärr är det som oftast när jag är iväg att jag bara kommer hem med andra saker än vad jag skulle shoppa, men det gör inget för att shoppa är ju bara sååå skoj! =)

Det vart lite av varje till tjejerna, allt från hårgrejer, trosor och strumpor, leggings klänningar och dagis kläder. Fick iallafall med gympaskor hem, resten får jag kolla efter i Sandviken i veckan, =)

Flickorna har fått pennor av Mariana som ska ritas på fönster, skoj tyckte flickorna, inte skoj tyckte pappan. ;-) Alva har nya fina rosetter i håret som hon valde alldeles själv idag!

Igår var flickorna myssugna!
Fredagsmys på golvet framför tv´n!

Hoppas ni har haft en fin lördag!

Imorgon funderar jag lite på vad vi ska hitta på, kanske nån som vill följa med och grilla korv i skogen eller i Högbo om vädret är ok? Hör av er isåfall. =)

Kramar Anna!


Inga kommentarer: