torsdag 26 januari 2012

Lite av varje!

Börjar med att visa er den finaste teckning jag någonsin fått, ett hjärta som Alva har gjort till mig!!


Det fina hjärtat ska nog ramas in. =)

Kom på att ni inte har fått se våra "nya" soffor, tyvärr är det redan dags att tvätta dom men ni får en liten hörnkik iallafall. =)


Sofforna är ju svarta och passade då bra till mina svart/lila gardiner, lite kuddar och filtar i olika nyanser av lila och svart så vart inte rummet så mörkt!

Sen har jag äntligen köpt nya köksgardiner, inte sådana jag igentligen vela ha (hissgardiner) utan det blev knytbandsgardiner istället!



Kunde inte motstå då det var fjärilar på dem. =) De där med fjärilar verkar vara en grej för mig just nu, har det både på tapeter gardiner och som ljusslingor!

Funderar på att göra om någonstans i huset, kanske göra en pysselhörna åt flickorna i lekrummet, göra ett skrivbord med hurtsar så att de kan sitta bredvid varandra och pyssla och rita kanske.. Hmm funderar funderar!

Annars finns det ju så mycket jag vill göra här hemma men orken har inte funnits och just nu är jag sjuk så då har jag iallafall tiden att fundera på vad jag skulle vilja hitta på.. Ett är då säkert och det är att ngt måste göras i Alvas rum så att hon får lite mer förvaring och kan bättre få plats att leka där inne..

Näe nu blir det soffhäng ett tag igen, inte alls kry, trodde att jag skulle kunna dona och greja här hemma nu när jag är sjuk men det finns ingen ork, hade jag haft ork hade jag ju såklart varit på jobbet istället!

Ha en fin torsdag, vi hörs!

Kramar Anna!



4 kommentarer:

Fröken Lovisa sa...

Va fint det ser ut, å jag gillar svart & lila!!
Krya på dig!!!
Kramar!!

Anonym sa...

Hej hej. Va inne och sökte på google efter dom här gardinerna. Vart har du köpt dina? :)

Familjen A. sa...

Gardinerna är köpta på Dollar. =) Billigt och bra, men har sett dem även på andra affärer!

Mvh Anna

Anonym sa...

Va?? Mina köpte jag för 175 kr för en gardin längd. :/ Värt att ta en tripp till dollar då. Dom är super fina dessa gardinerna :)