söndag 29 januari 2012

Söndagslunk!

Söndagar är veckans tråkigaste dag, vare sig jag är ledig eller jobbar så är det verkligen ingen favoritdag!

Idag tog vi ungarna i pulkan och gick till 91:ans grillkåta och grillade korv!
Dubbelpulkan är perfekt som idag när jag är krasslig och inte orkar dra barnen på bob eller pulka, då fick Anders ta hela lasset + gottan i korgen. ;-)

Solen sken så härligt och det var bara några få minusgrader så att till och med jag kunde vara ute ett tag utan att frysa ihjäl.. (jaja Anders, jag skrev ett tag)

I brist på grillkorv så fick det bli grillad falukorv, funkade finfint de. =)

Vanlig macka istället för korvbröd fick det också bli.. ;-)

Eftermiddagen har bara flytit förbi, tvättat en massa för oj va äckligt man luktar efter korvgrillning och annars har jag bara läst och legat framför tv´n, nu hoppas jag på att vara piggare imorgon för träningssuget har infunnit sig igen efter ett snack med PT´n som jag försöker övertala att ta sig an mig. ;-)

Ha en fin söndagkväll, kramar Anna!


Inga kommentarer: