måndag 22 augusti 2011

Åter till vardagen!

Japp, semestern är slut för i år, tur att man har lite roliga saker att se framemot nu på hösten så att man inte deppar ihop helt!

Redan nästa helg är det lite roliga fester, fredagen bjuder på 30 års fest men jag jobbar kväll så det blir väl bara en sväng förbi där efter jobbet, sen på lördagen fyller syrran 40år så då blir det en ordentlig fest! =)

Helgen därefter ska jag och "tjejerna" till Stockholm för att springa tjejmilen, och näe jag ska inte springa jag ska vara hejarklack! =)

Nu ska jag ta ut hårdbrödet ur ugnen (receptet hittar du här!)som jag bakar åt syrran och sen kasta mig i duschen, har nämligen varit på en liten promenad med Runkeeper. =)

Ha en fin måndagkväll, vi hörs kramar Anna!

1 kommentar:

Lina Gardelid sa...

Hej!! Kom gärna och fira hos mig. Jag har en STOR utlottning av wings-reproduktioner, personliga tavlor, retro-motiv m.m. Välkommen att delta och lycka till!

Hälsningar
/Lina