torsdag 11 augusti 2011

Hemma!

Nu är jag hemma igen och har hunnit plocka upp det jag handlade, vart ju lite mindre denna gång eftersom resan inte var planerad och därför inga pengar sparade..

I förrgår gick Lisa och jag ut och åt och bara hade det lugnt och skönt för vi skulle ju upp tidigt igår, redan kl sex åkte vi hemifrån Lisa vidare till Ullared! =)

Med på resan hade vi två trötta resenärer. ;-) Med risk för att få skäll men gör det ändå, alltså lägger ut bilder på dit och hemresan. ;-)
Ditvägen, goseligos Lotta och Viktor!

Hemvägen. =)

Tur att iallafall jag och Lisa var pigga (mestadels iallafall) =)


Glada Lisa!

Självklart vill jag visa lite av det jag handlade även om Anders tycker att det är onödigt då ingen bryr sig.. Men men jag gör som jag vill ja. ;-)

Sovrumslampor till vårat sovrum!

Rutig overall till Alva och nytt fodrat regnställ åt Astrid!

Trosor kepsar tröjor underställ leggings mm mm.

Leksaker film vattenpistoler stickers ramar mm mm.

Och nya party skor till mig. =)

Köpte lite mera krimskrams och ha bra saker, men hade kunnat handla HUR mycket som helst, som vanligt. ;-)

Tack Lisa och Pär för att jag fick komma till er i några dagar, god mat trevligt sällskap vad mer kan man begära?!?! =)

Nu ska jag ta fram saker som ska säljas, höst och vinterkläder + skor ska provas på tjejerna och det som inte passar ska nu säljas, behöver lite mer pengar (och plats) för snart åker vi (tjejgänget) till Stockholm och då behövs det lite pluring. ;-)

Ha en bra dag!

Kramar Anna!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vadå inte bryr sig! ? :) Det är ju jätteroligt att se vad du shoppar! Förresten, låg mitt myggnät på gatan utanför er? / Marie W