söndag 28 augusti 2011

Hit och dit och fram och tillbaka!

Efter en hel del strul så vart helgen bra ändå!

Fredagen spenderades först hemma hos syster Elisabeth som fyllde 40år!
Astrid och Alva redo för kalas!

Det viktigaste när man fyller, paket och gotta att stoppa i magen!

Jag var ju dessutom bjuden på 30 års fest på fredagen, så vid nio tiden dök pappa upp hemma hos oss för att sitta barnvakt tills Anders kom hem från fisketuren så att jag kunde åka iväg och gratta Lisa och ge en liten present!

Tack för trevlig fest Lisa! =)

Lördagen skulle vi på Elisabeth´s 40års fest, och vi hade turen att Rossa och Emil skulle ställa upp som barnvakt för kvällen och natten. Men det blev ännu en gång ändrade planer då Astrid visade tendenser på att bli sjuk! Alva fick iallafall åka dit och hade haft det superbra och velade inte åka hem när Anders hämtade henne! =)

Och vilken tur att vi inte körde iväg lilla Astrid, framåt kvällen farmor var här så vart febern högre och högre..

Anders tog bil så att han kunde köra hem till Astrid efter maten, och så här i efterhand kanske det hade varit bra om jag hade kört och varit nykter också. ;-)

 Här kommer lite bilder från den supertrevliga festen som tydligen inte slutade förrens vid fem snåret, vilket inte är SÅÅ ovanligt med de här festprissarna. ;-)

Fina vännerna kommer med sång!
Partytältet där det både serverades god mat och en massa god dricka!





Tyvärr så varken kan jag eller har plats för att visa ALLA bilder,  och många foton är i sådan dålig kvalité pga av min knasiga kamera, fasten syster Mariana gjorde sitt bästa för att ordna det..Så ni som inte är med på bild, sorry!!

Supertrevlig fest var det iallafall, och jag har bara lite ågren idag pga att jag åkte hem lite tidigare än vad jag brukar.. ;-)

Idag blir det verkligen inte många knop om ni förstår vad jag menar. ;-)

Hoppas NI har haft en fin helg!

Kramar Anna!

Inga kommentarer: