lördag 13 augusti 2011

Grillning i blåbärsskogen!

Igår förmiddag tog jag och Anders flickorna bakpå cyklarna och åkte iväg en sväng, förbi dagis och hejade, kikade efter tåg och sen åkte vi upp i skogen till en grillkåta och grillade korv och barnen lekte!

Det fanns mycket blåbär, det var gott tyckte Alva!
Astrid var mest törstig och Anders spanar ut över skogen!

I väntan på korven!

Efter grillningen lekte barnen, här klättrar de på snören!

Efter att vi hade kommit hem och duschat och bytt kläder så åkte vi till mina föräldrar och lämnade barnen, sen åkte jag och Anders vidare till Gävle för att ordna lite saker och sen gick vi ut och åt på Churt street saloon men tyvärr blev jag även denna gång besviken, servicen var helt ok men köttet som jag skulle äta var riktigt dåligt och det var lite mat, Anders mat var lite bättre iallafall! Synd att det inte var 100 när man betalar så mycket!

Vidare åkte vi till Högbo för att promenera lite, men hua vad kallt det var, vart lite foton iallafall!


Vy i Högbo!

Nu ska vi snart hämta barnen + få grillat hos mamma, sen får vi se vad som händer i helgen!

Vad ska ni hitta på? Jag behöver tips. =)

Kramar Anna!





Inga kommentarer: