lördag 20 augusti 2011

Fredag och lördag!

Fredagen spenderades i Högbo med barnen, Rossa Casper och Cajsa och Hella Thelma och Theodor! Där lekte vi och tog en fika, tyvärr vart det inga bilder från Högbo för kameran glömdes i bilen.. Vi hade iallafall några trevliga timmar där tillsammans! =) Därifrån åkte jag direkt till badet för att göra mig iordning och träffa några från badet sen gick vi upp till Livingroom´s uteservering och åt och hade trevligt!
Lina jag och Kerstin!

Kerstin Nella och Marie!

Sabine!

Johan (tuppen i hönsgården) och Lina!

Vi hade riktigt trevligt och vädret var helt ok, vi trodde att vi skulle få frysa men det var jätteskönt där i "tältet", synd att man inte har tid oftare för sådana här kvällar!

Idag åkte jag och Rossa till Valbo för att shoppa, men jag hittade ingenting så efter ett tag åkte vi vidare till Gävle, där mötte Helena och Thelma upp oss och där blev det shoppa av!! =) Allt på en affär, skönt att ha outfit klar för de närmsta festerna. ;-)

Det blev en blå lite längre tröja, ett par jeans, linne och en blus + örhängen och en ring, riktigt stolt över mig själv att allt var i färg och inte bara SVART som jag alltid köper. =)

Tack Rossa och Hella för hjälpen!

Nu har vi ätit tacos och senare blir det filmmys, imorgon ska vi nog bara vara hemma och ladda inför jobbstart på måndag, men nått roligt hoppas jag att vi hinner med imorgon iallafall!

Ha en fin lördag, kramar Anna!

Inga kommentarer: