lördag 14 april 2012

Fredagen den 13´de!



Gårdagen spenderades på badet med familjen och Foppa, jag badade inte utan fotade och grejade allt runt omkring istället. =)



Det är lätt att hamna på tvären i lilla rutschekanan. ;-)

Alva använder aldrig armpuffar längre utan sparkar sig fram i vattnet, flyta kan hon både på mage och rygg. =) Och även om inte glasögonen är täta så ska de sitta på! ;-)

Roligt att bli kastad upp i luften av Foppa!

Tiden gick fort och hipp som happ hade vi varit där i över fyra timmar, inte bara jag som var trött sen kan jag lova. ;-)

Idag och imorgon jobbar jag, är sådär att jobba helg när alla andra är lediga men det går bra, bara man får prata av sig lite emellanåt. =)

Ha en fortsatt fin lördagkväll!

Kramar Anna!

1 kommentar:

Karin sa...

Du vet att det är fotoförbud på badhuset... Trist tycker jag, som gärna skulle vilja fota barnen (mina såklart!). ;-)