söndag 1 april 2012

Söndag, sjukstuga och shopping!

Alva är fortfarande febrig och inte nog med det så blev även Astrid dålig inatt, vi hörde det på henne då hon klagade i sömnen och sov riktigt oroligt, och imorse så kom febern. Hon stackarn har också kräkts, vad det berodde på vet jag inte men tycker att det är lite konstigt om  hon blivit smittad med magsjuka då vi inte har träffat andra sen i torsdags. Men hur som så blir vi hemma några dagar i veckan, febern måste försvinna och magsjuke bacillerna om det nu är det hon har!

Mamma och jag tog en sväng in till Gävle idag, gjorde ett stopp i Valbo och kollade in nya barnbutiken Underbar(n), jättefin butik! Jag vann ju biljetter till Tobbe Trollkarl av dom men dessa gav vi bort eftersom barnen är sjuka! Sedan vidare in till Skopunkten som ÄNTLIGEN har kommit till Gävle. =)

Där shoppades det tre par skor för under 400kr!


När vi stod och förberedde kvällsmaten så började det hagla och blåsa väldigt..

Usch, skulle det inte vara vår nu?

Ha en fin avslutning på helgen, själv ska jag stoppa i mig ännu en värktablett och vila lite på soffan, den planerade promenaden tänker jag hoppa över idag!

Kramar Anna!

Inga kommentarer: