torsdag 5 april 2012

Glad Påsk !

Glad Påsk!



Årets påskris skiljer sig inte så mycket från förra året, samma prismor och fjädrar i vitt, det som är nytt är tupparna i vitt som jag fick av Mariana igår!


Så mycket mer påskigt blir det inte här hemma, ja påskägg till barnen så klart, köpte ett rosa och ett lila som de får leta reda efter på lördag, när påskharen har varit här. =) I det ligger det lite godis och sen har jag köpt pusselböcker som de också ska få.

Många av er har långhelg, vad ska i hitta på? Själv är jag bara ledig lördag och söndag, tänkte kanske åka upp till Högbo nån dag och på lördag ska vi äta påskmat hos mamma, jag är ju inte så mycket för sådan mat men köttbullar går väl i.

Skulle vilja åka på en spelning med Fretless på lördag men jag får se hur det blir, måste ju ha ngn att åka med + barnvakt isåfall.

Ha en fin påsk nu, kanske ses vi idagarna!

Kram Anna!


Inga kommentarer: