fredag 27 april 2012

Full fart hela dagen!

Idag har jag varit hemma och vabbat för två tokpigga tjejer, tur att jag kunde kasta ut dom en sväng i solen/regnet/solen. =)

Började dagen med att städa övervåningen,  flickornas rum var värst där ändrade jag om lite och slängde en massa gamla leksaker, papper och annat trams..

Mitt i fick jag besök, skönt med ett avbrott. =) Det behövdes.

På eftermiddan började jag att greja lite inför söndagens kalas och sen slog jag in Alvas paket. =)



Blir även ett till Astrid, stackarn gråter varje dag när vi berättar att det här kalaset är för Alva.. Hon ska få en tröja leggings och fjärilshårspännen, Alva ska få matchande i turkos. =)


Nu blir det hemmapizza, som jag längtat, kom nämligen på att jag har glömt att äta idag. ;-)

Pizzan är ett recept från Viktväktarna och degen gjord på sconesdeg, återkommer med recept om den blir godkänd!

Ha en fin fredagkväll!

Kramar Anna!

Inga kommentarer: