måndag 2 april 2012

Grillväder?

Idag när solen sken vart jag så sugen på grillat, Anders skulle köpa med sig kött hem efter jobbet, jo vad händer då?


Jo det börjar snöa lite grann och Anders VÄGRAR att grilla, jag förstår då inte varför. ;-)

Idag har tjejerna varit piggare, ibland lite VÄÄÄÄL pigga för jag har inte varit pigg utan bara legat idag, mestadels en huvudvärk som inte velade ge med sig men också halsont. Huvudvärken skrämmer mig lite efter hur det blev då sist när jag vart tvungen att åka in akut med ambulans till sjukhuset.

Flickorna gillar sina nya skor iallafall, så mycket att man tydligen ska ha dom på sig i soffan. ;-)


Astrid visar sitt nya trick, stå kors med benen. =)

Imorgon måste vi allihop vara pigga igen för då kommer ju Mariana Oliver och Louise. =)

Idag fyller även en vän år, Johanna som numer bor i Norge och väntar sitt tredje barn. =) Grattis Johanna!

Hoppas nu för allt i världen att snön är borta imorgonbitti när vi vaknar. ;-)

Kramar Anna!


Inga kommentarer: