lördag 12 maj 2012

Efter regn kommer solsken!

Gårdagen slutade väldigt bra, åkte till Valbo och mötte upp Veronica som hjälpte mig att leta igenom hela Valbo efter kläder till festen på Göranssonska. Hittade efter en massa spring, borttappad telefon och en hel del stress en klänning som hör och häpna inte var helsvart ;-) en svart kavaj, halsband och örhängen, och lite annat krimskrams. =)

Tyvärr gick kameran sönder så det blev inga foton. =(

Sandviks festen var jätte bra, vi satt bra, åt gott och hade trevlig sällskap, uppträdandet var bättre än jag trodde. Synd att man inte har möjlighet att gå på sådana tillställningar oftare. =)

Idag har det varit loppis, lite dåligt med folk men jag fick ändå ihop över 700kr, om jag nu har räknat rätt. ;-)

Ikväll ska jag på tjejfest hemma hos Lisa, men det blir nyktert för mig, tvådagars är inte min grej..

Imorgon är det dags för loppis igen, hoppas på många fler besökare och mera klirr i kassan. =)

Ha en fin lördagkväll, kram Anna!

1 kommentar:

Anonym sa...

haaa nyktert?? jo jävlar..