fredag 11 maj 2012

Hur kan så mycket gå fel?

Lagomt deppig nu, allt som kan gå fel går fel. =( (Ilandsproblem)


*Alva fick feber inatt, som vanligt blir barnen sjuka om vi (Anders och jag) ska bort tillsammans. Har vi tur beror det på 5 års sprutan och går över under dagen.

* Katten eller en hund på besök har kissat på golvet i källaren, på golvet sittpuffen och gosedjur! (Tvättade allt, lukten gick inte bort, kastade gosedjuren men puffen provar jag att tvätta med Ättika och ser om lukten går bort då. Golvet är skurat fler ggr med diverse, vanligt golvmedel, ättika och klorin.)

*Jag har fortfarande inte fått tag på kläder smink och smycken till festen ikv, dessa skulle inhandlas nu på förmiddagen men vet inte om jag kommer iväg.

 Ännu flera småsaker har gått fel idag och jag funderar på om jag ska stanna hemma från festen, verkar ju inte som om det blir en sådan bra dag ändå. :-(

Depp depp depp, hoppas på ett gladare inlägg imorgon!

Kram Anna!


1 kommentar:

annika sundell sa...

Ta nå kläder du har hemma och gå Anna!!! Kommer kanske bli en sådan där kanonkväll bara för att allt känns skit nu ;)Vi ska på torsdag vi :)Så där brukar det vara för oss också......