söndag 27 maj 2012

Morsdag!

Grattis alla mammor på morsdag!

Min dag har spenderats på jobbet, så jag har bara pratat med min mamma på telefon och vi har bestämt att fira henne nästa söndag istället. =)

Men jag har ändå blivit firad. =) Med blommor choklad dricka och teckning, flickorna och Anders kom till jobbet och firade mig på min lunch!


Alva poserar i sina snygga glasögon och Astrid är på språng. =)



Helgen har gått bra att jobba, även om det är extra tråkigt att jobba när solen skiner ute och vi har så få som kommer och badar.. Men med fina jobbarkompisar så funkar det. =)

I fredags kväll träffades jag Hanna och Lisa hemma hos Hanna, trevligt med lite tjejsnack och god grillad mat. =)

Imorgon börjar en ny arbetsvecka, hoppas den går fort och att solen skiner på oss även veckan som kommer!

Ha en fin kväll, vi hörs och ses!

Kramar Anna!

Inga kommentarer: