onsdag 23 maj 2012

Onsdagen i bilder!

Idag har vi varit mestadels ute i det fina vädret, äntligen finns det hopp om sommar!!


Vi började dagen med lite disco ute för tjejerna och solning för mig!

Gunga har flickorna också hunnit med!

Astrids bebis har fått vara med på det mesta!

Alva har en massa spring i benen!

Flickorna hade uppträdande med sång och  musik!

Senare hittade vi en igelkott som vi var helt säkra på att var död, den låg helt stilla och barnen hade redan klappat den när jag såg dem, men


När jag senare skulle begrava den så kom den strosandes emot oss på gräsmattan, lite medtagen tyckte jag att den var men nu på kvällen var han/hon som vanligt igen, antagligen kanske vi störde den i sömnen och värmen kanske gjorde sitt..

Har tidigare varit och shoppat på Ove Jansson!



Ett betong fat och texten HOME fick följa med hem då.

Sen har det sista paketet kommit på posten, favvo parfymen!


Escadas dofter görs tydligen bara i ett år sen görs det ny doft, vilken jag INTE blev glad över att höra, detta är verkligen en favorit och supersvår att få tag på , men nu klarar jag mitt ett tag till iallafall! =)

Hoppas ni har haft en fin onsdag, imorgon ska jag in till jobbet för lite kassa utbildning sen är jag ledig fredag och tyvärr ska jag jobba helgen, verkar bli superväder då så då vill väl ingen komma och bada.. :-/

Kramar Anna!


Inga kommentarer: