torsdag 24 maj 2012

En kvällspromenad med kameran!

Ikväll tog jag en promenad med kameran och telefonen som skulle mäta hur långt jag gick men den funkade inte, lite foton blev det iallafall!

Skymtar ån och några hus mellan träden och åkrarna!



Över bron mellan Vall och Bro!

Idag blev jag inte lika rädd för farbrorn/tanten i fönstret, förra gången lyste lampan och då såg man bättre men visst ser ni att det sitter "någon" med glasögon där inne!!?


Lite otäckt är det med dockan, undra vem och vad de velade med dockan, skrämmas eller skämta? Roligt men otäckt tyckte jag. =)



Så fint när träd och hus speglar sig i ån, det stora gula huset skulle verkligen kunna bli jättefint, ser så maffigt ut och jag undrar hur det såg ut när det var nybyggt, vem bodde där och bor det ngn där nu ? Perfekt läge är det iallafall, ån på ena sidan och åkrarna på andra!
Så vackert!

Vet du kanske ngt om husen eller andra "gamla" fina hus i Storvik, hör av dig här på bloggen eller till min mail.  xanadurnf87@hotmail.com

Ha en fin torsdagskväll, kramar Anna!


1 kommentar:

Johanna sa...

Är det där din mailadress????? HAHAHAHAHAHA