torsdag 17 maj 2012

Natur!

Tog en liten promenad igår kväll och provade då även nya kameran!




Det har blivit dåligt med inredningsbilder och annat som har med huset att göra men alla projekt har inte stått stilla. Anders har tex tagit bort gammal rutten slipers (eller vad det heter) och byggt upp med natursten!



Vid entren skulle jag vilja göra ngt nytt, tycker att stenplattorna är tråkiga och den lilla blomrabatten borde verkligen få lite nya blommor, men sånt är så svårt tycker jag då jag inte alls är så blomintresserad.. Skulle vilja ha fina rosor eller tulpaner för det är typ de enda blommor jag känner igen, eller nån blomma som doftar gott så att det känns välkomnande när man kommer och hälsar på! =)


I lördags var det ju fest hos grannen Lisa, jag som inte alls skulle dricka ngt blev mer eller mindre tvingad till en öl eller två, supertrevlig kväll som slutade på Granliden. ;-)

Nu ska jag göra mig klar för jobbet, idag och imorgon kvar för mig innan det är helg för mig!

Ha en fin dag, kramar Anna!

Inga kommentarer: