fredag 29 april 2011

Dan före dan före Alvas födelsedag!

Snart fyller min stora tjej hela 4 år! Tiden har gått så himla snabbt, kanske lite pga av att Astrid kom till världen ganska tätt efter Alva, eller tätt det är iallafall 2 år och 2 månader emellan.

Busiga tjejer efter dagis tidigare i veckan! <3


Igår kom äntligen Astrids säng. =) Så nu får vi se om hon sover bättre i den än i den gamla, den gamla är till salu om någon vill ha den, men Carro har första tjing. =)

Är dock lite besviken på de nya Barbapappa lakanen som inte alls är så mjuka och sköna som jag hoppades.

Idag äntligen har dörrskylten kommit upp. =)
Tack ännu en gång Carro! =)

Imorgon blir det barnkalas, jag tror Alva kommer att bli glad över den fina tårtan hon får. =)
Hello Kitty tårtan är det en tjej som heter Anna K som har gjort!

Nu ska jag stoppa något i magen och sen blir det tidig kväller för imorgon bitti har vi mycket som ska hinnas med innan kalaset. =)

Ha en fin fredagkväll!

Kramar Anna!

5 kommentarer:

Anso sa...

Grattis till Alva från oss. Hon kommer nog bli överlycklig för den fina tårtan. KRAM!

Anonym sa...

Hej Anna! Det var längesedan men hittade på din blogg av en slump då jag satt o filade på min egna nya blogg :) Är det ok om jag länkar till dig!? Fina små tjejer du har o vilken cool tårta!!! Kram Jennie

Familjen A. sa...

Jennie, klart du får länka. Jag gör detsamma. =)
Tack!

Kramar!

Anki sa...

Åh sån fin tårta!!!
Hoppas det blir en riktig toppenhelg nu för Alva, helt galet att de redan blir 4!!

Unknown sa...

Oj vilken fin tårta, verkligen perfekt till en 4-årig tjej:0)
Hoppas Alva får en toppen födelsedag! Såg henne förresten i Annonsbladet, jättefin!
Kram