söndag 24 april 2011

Härlig härlig söndag!

Dagen har verkligen varit härlig, klarblå himmel, varmt, god mat, lite motion och en massa mys med flickorna.. Imorgon dags för jobb igen, vilket känns tungt just nu pga att alla är lediga utom jag.. =(

Vi började dagen med att gå till mamma och pappa för att äta påsklunch!


Alva i sina nya jeans och supersöt fläta!

Astrid är supertuff med sina lite för små solglasögon, men söt ändå! =)

Alva väntar på att vagnen ska bli klar så vi kan gå!

Tjejligan!


Barnens kusiner Tilda och Hugo var också med hos mormor och morfar, medans barnen lekte gick jag och syrran ut och gick runt Bro!

Även idag fick barnen påskägg, det var godis pengar och dessa fina klänningar i dom!

Nu hoppas vi på fortsatt fint väder så att flickorna kan ha sina nya klänningar!

Väl hemma igen lekte barnen med Maja, de hoppade en massa på studsmattan och cyklade..
Maja fick köra Astrid bakpå! =)

Nu börjar mitt påskris slå ut, så fint så!
Vita små blommor, precis som jag vill ha det!

Anders har även satt upp nya postlådan här om dagen!
Nu vill jag ha mycket post. ;-)

Hoppas ni har haft en fin söndag med en massa mys..

Kramar Anna!

Inga kommentarer: