tisdag 5 april 2011

Shopping shopping aldrig hör jag annat!

Shopping shopping aldrig hör jag annat!!

-Detta är verkligen inte mina ord, men de kommer från Anders. ;-)

Idag fick jag sådan lust att göra om lite här hemma, bytte de helvita gardinerna i köket mot de vit/grå/svart/lila istället, de matchar mina blommor bra. =) Förstår dock inte hur de stackars blommorna kan leva då de knappt ens får vatten...



Knoppar har dom också, stora som som kronor och femkronor, hoppas det blir blommor! =)

När jag var klar med fönstrena i köket så passade jag på medans jag hade ångan uppe och tog bort de fula svarta gardinerna i sovrummet och satte dit vita istället. =)
Men usch va fult det blev med svarta krukor, bäst att jag åker och shoppar!
Sådär ja, nu känns det bättre, vitt vitt vitt. =) Fattas bara en fin lampa, nån där ute som har nått tips på någon fin?

Åkte även till Mio och beställde en säng åt Astrid, men den är det väntetid på så då kanske vi hinner måla hennes möbler vita och om jag har tur kanske vi även kan tapetsera hennes rum, men det vågar jag inte fråga Anders om, inte än iallafall. ;-)

Har letat på nätet efter en bild på sängen men hittar bara foto på den sort som Alva har..
Så ni får "tänka" er att det är denna fast inte lika hög och helt vit!

Ska bli roligt att få greja till Astrids rum, göra det lite mysigt!

Ha en fin tisdag, vi hörs snart igen!

Kramar Anna!

Inga kommentarer: