söndag 3 april 2011

Mässa naglar och synundersökning!

Idag pallrade jag mig iväg på Hälso- och Villafamiljens mässa på Göransson Arena fasten jag var svag (dvs bakfull), där fanns det mycket att titta på och handla, kollade tex på en superbra stekpanna som jag vill ha och pratade med en kille på Memira om ögonlaser, bokade in en titt iallafall så man får en summa och får veta om man ens kan göra en operation.

Är det nån av er som har gjort en sådan? Vad tyckte ni? Hur mycket kostade det? Vad bör man tänka på osv?

Var förbi Elisabeth och gjorde naglarna fina!
Lila och lite blommor! =)

Imorgon blir det vabb för mig, Alva är fortfarande krasslig med feber. =(

Vad har NI gjort i helgen?

Kramar Anna!

2 kommentarer:

Karin sa...

Fina naglar!
Jag har ju gjort en ögonlaser, FS Lasik 35500:- Ser nu kanon! Det går jätte fort, bara några minuter och efteråt kändes det som man skurit en hel massa lök men det försvann på några timmar. Helt klart värt det!

Anki sa...

Har en kompis som gjort på Memira och hon verkar då jättenöjd!
Jag som inte har nån koll är grymt impad av hur fort det går :)