onsdag 20 april 2011

Påskris och syskonkärlek!

Har haft problem med bloggen, inläggen har blivit raderade precis innan de granskas. =( Hoppas att det funkar nu!

Påskriset har kommit in nu, och självklart har jag vitt vitt vitt i mitt. =) Letar efter små vita ägg men hittar inga sådana, nån som har sett det någonstans?


Vita fjädrar och prismor!
Det har redan blivit små knoppar. =) Hoppas på vita små blommor som slår ut!

Här är två morgonmys bilder på mina två älsklingar!

Kram och mys!

Ha en fin dag, kramar Anna!

3 kommentarer:

Emil sa...

På Ica är jag ganska säker på att det finns vita ägg, kolla kylrummet där låg de sist jag handlade;)

I huvudet på Caroline sa...

Vilka sötisar!!
Fint påskpynt du har... Kram på dig!

sarl sa...

mmm fint påskpynt.. snälla lilla anna, kan du inte zooma ut lite så världen får se hela den vita byrån i all sin påskprakt? mvh din tillgivne karlosarius bactus