onsdag 18 maj 2011

Fyndat!

Det trodde man ju inte att man skulle fynda när man är hemma med sjukt barn. ;-)

Var ner i källaren igår för att gå igenom barnens lådor med kläder till loppisen, tänkte att jag lika gärna kunde kolla igenom mina lådor när jag ändå var igång, hittade ca 20 jeans och byxor som det inte var nå fel på, kunde ha 6 par jeans/byxor. =) Så nu har jag tagit upp dom + en tröja och resten ska säljas för en billig peng nästa söndag då vi har kvartersloppis! =)
Visst några få kläder blev kvar i lådan som ska sparas, kan vara kul för tjejerna att se hur man gick klädd. ;-)

Nu har jag så mycket barnkläder/tjejkläder/herrkläder/skor/leksaker/porslin/ krukor/verktyg mm som ska säljas så att jag knappt kommer in i förrådet, så nu hoppas jag att många av er kommer och fyndar eller skickar hit andra som kan fynda den 28 maj kl 10,00-15,00! Måste verkligen bli av med en massa!

Ikväll är det vårruset och vädret är ju väldigt bra nu så jag hoppas att det håller sig resten av kvällen också!

Storviksdagarna börjar väl idag eller imorgon också, hoppas Astrids feber försvinner så att vi kan gå ner imorgon när jag nästan är ledig hela dagen, ska bara till jobbet för ett möte, typiskt att det läggs på min lediga dag.. =/ Dessutom är det sommarfest eller vad det kallas på dagis imorgon och det vill vi ju inte missa, är Astrid fortfarande krasslig så får väl jag och Alva gå ner ensamma!

Nu ska vi äta frukost nr 2, hoppas ni får en solig och fin dag!

Kramar Anna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till ikväll!