söndag 22 maj 2011

Helgen har varit bra ändå!

Tjingeling!

Tycker att helgen har varit helt ok fastän jag har jobbat! Jobbade med roligt folk så tiden har stundtals gått fort. =)

Igår efter jobbet fick vi dessutom besök av Rossa och Hella, vi bjöd på lite grillat och sen satt vi länge och snackade i soffan, så himla trevligt med sådana där spontanbesök, önskar att det blev sånt oftare! =)

Idag vaknade vi tidigt som vanligt så då bestämde vi oss att vi skulle åka till badet och bada innan jag började jobba kl 9,00, så kl 7,30 var vi i plurret! =)

Lite bilder från idag. =)







Nu funderar vi på om vi ska ta en promenad med flickorna i dubbelvagnen, känner att jag måste ut och röra på mig efter denna helg med en massa gotta!

Hoppas ni har haft en fin helg, kramar Anna!

1 kommentar:

Caroline sa...

Oj, morgron pigga familjen!! Ni är mysiga Ni! Hur går det med bordet som du hade sålt?

Du gör mig generad över din kommentar ju, hihi du är snäll du! :)

Stora kramar!!