fredag 27 maj 2011

Memira mm..

Natten till idag var verkligen inte rolig, lilla Astrid hade hög feber och var orolig, jag fick ihop ca 4 timmars sömn och det känns både i kroppen och i huvudet.. Är nu inne på dag nr 5 med huvudvärk. =(

Pappa var snäll och kom hit tidigt i morse för att vara med flickorna medans jag åkte till Memira för att kolla om jag kunde göra en laseroperation.. Jag märkte ganska snabbt att det inte skulle bli något, och jag hade rätt. =( Mina hornhinnor (tror jag det var) är för tunna. Jaja då behöver jag inte fundera mera på det.. Men lite ledsen blev jag allt.. =(

Nu är det snart dags att åka till jobbet, hoppas på att få en trevlig kväll trots allt!

Ha en fin fredag, och som sagt, glöm inte loppisen imorgon om det är ok väder. =)

Kramar Anna!

Inga kommentarer: