onsdag 11 maj 2011

Igår idag imorgon!

Igår var jag ledig med barnen då dagis var stängt, vi hade inte så mycket inplanerat utan tog dagen lite som den kom. =)

Vi började med en promenad!
Tuffa flickor som mumsar vindruvor!

Sedan mötte vi upp min pappa och Äster för en lunch på Granliden.

När Anders kom hem så planterade vi lite nya blommor, har nämligen bara en gul tulpan på hela baksidan av huset.

Hoppas på att snart ha massor med blommor!

Idag hade jag en jobbig dag på jobbet, inte jobbmässigt utan det var en massa annat runt omkring som var jobbigt och ledsamt. =(
Avslutade dock dagen bra med ett Valbo besök med Anders och sen åt vi på Napoleon, mysigt att bara vara vi, men nu saknar jag flickorna som sover hos mina föräldrar!

Imorgon är det en ännu värre dag att vänta. =( Börjar redan kl 10,30 och slutar inte förrens kl 22,00 och två möten ska vi ha som nog inte blir så trevliga, så snälla håll tummarna på att allt går bra imorgon!

Vi hörs och syns kramar Anna!

2 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Det lät som en lååång dag.
Hoppas den går fort och bra!!!

Fröken Lovisa sa...

Håller mina tummar och hoppas att det blir bättre än du tror!!
Kramar!!!