torsdag 26 maj 2011

VAB!

Ja då var det dags att vabba för Astrid igen, eller jag åker i tid till mitt jobb men Anders kommer hem tidigare, samma visa i morgon! Hoppas på att det är snabbt övergånget den här gången. Astrid har feber igen, mindre än en vecka sen sist. =(

Har hunnit med att söka två jobb iallafall, med hjälp av Anders * 2, så nu är det bara att hålla tummarna! =)

Imorgon ska jag iväg och kolla ögonen hos Memira, ögonlaser. Är lite orolig över det där, önskar på ett sätt att jag inte kan göra lasern pga av rädsla och pengabiten, men hoppas samtidigt på att det ska gå så att jag så småningom kan se utan glasögon. Jaja vi får ser hur det blir!

Ha en fin torsdag, glöm inte bort loppisenHallonfallet lördag, en massa saker som ska bort, sängkläder till spjälsäng, bilstol, kläder st 50-104 + lite andra storlekar både tjej och kille, täcken och kuddar till spjälsäng, barnskor, kläder jeans klänningar tröjor, tripp trapp stol, matstol, cykel, böcker, porslin, schampo och balsam från frisör, leksaker, krukor, verktyg mm mm. =) Blir verkligen fullt på min garageuppfart. =)

Kramar Anna!