tisdag 10 maj 2011

Hade kunnat gå illa!

Hej bloggläsare, har inte varit så duktig på bloggandet på sistonde.. Lite saker som har kommit emellan men nu hoppas jag att orken för bloggen har kommit åter. =)

Igår vart jag riktigt förbannad!!!!

Hade en trevlig förmiddag med bästa grannen och hennes dotter, vi grillade och bara tog det lugnt i solen. Pappa kom förbi med Äster (hunden) och jag skulle ta henne med mig till Sandviken när jag började jobba vid fyra.. Så långt allt bra!

Äster fick sitta i bak eftersom jag har en bilstol i fram. När vi åker ut från Storvik så åker vi efter en bil med släp, tydligen hade mannen en gran ett bord och en rullator på vagnen för i ett gupp (han åkte rätt så fort) så flög dessa saker av och jag vart tvungen att tvärbromsa!! Det var dessutom heldragen linje så den som kom efter var nära att köra in i oss eftersom jag inte kunde köra över på andra sidan. Som tur var klarade sig min bil och hunden i bak gjorde sig inte illa, men jag blev rädd och arg! Vad hade hänt om jag hade legat närmare släpet? Eller om bilen bakom mig inte sett att jag stannade? Om barnen hade varit med, hade de blivit rädda då?

Jaja nu gick allt bra och jag ska släppa det där!!

Idag har jag ledigt för att dagis är stängt, funderar på vad jag och flickorna ska hitta på, nått roligt ska vi väl göra iallafall. =)

Ha en fin dag i solen, kramar Anna!

Inga kommentarer: