fredag 22 juli 2011

Äntligen!

Äntligen har jag gjort sista passet på jobbet innan semestern tar vid! =)

Känns som att det är riktigt behövligt, har både varit trött och virrig sista tiden så nu ska det blir skönt med vila och en massa tid med Alva och Astrid!

Idag åkte jag direkt från mitt jobb (Parkbadet) hem för att hämta flickorna och sen vidare till Borlänge och Aqua Nova! Där mötte vi upp Johanna Ruben Tuva och Tilde, badade tills iallafall mammorna hade fått nog. ;-) Sen åkte vi till Max och åt både mat och glass till efterrätt!

Imorgon är det dags för barnen att sova hos mormor och morfar medans jag och Anders tar oss en tur till Dala-Järna och VNF-festivalen (Anders äldre bror Patte ska spela där) men innan vi åker dit ska lilla jag få shoppa lite i Falun. =) Ska försöka hinna in till en liten butik som heter Gruvgatan 13, har hört om den via andra bloggar så det ska bli spännande att se om det är så bra som jag tror! =)

Sen blir det hårdrock för hela slanten till framåt natten skulle jag tro. =)

Vad ska ni hitta på i helgen?

Kramar Anna!

2 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Kommer nog ett kort eller två innan helgen är slut, på klänningen :) Om den inte spricker på väg till bilen, haha! Så ja, imorgon blir det bröllop och på söndag drar sambon på fiske så då blir det arbete för min del, på fasaden! Som jag ska jobba! Riktigt längtar!
Ha en bra helg! Kram!

Linda sa...

Tycker att du även ska göra ett besök på Kuckelikana!