onsdag 27 juli 2011

Onsdag!

Alva började morgonen med att trycka in ALLA gosedjur och Astrid i skåpet under sängen. ;-) (Astrid i sin nya fina pyjamas)
Idag har jag varit både i Ockelbo och i Valbo för att shoppa! Tyvärr hittade jag inte alls så mycket som jag hade hoppats på, men fler nya handdukar köpte jag iallafall (fick ju dessa när jag fyllde) och lite krimskrams som nagellack och strumpor och div saker från Ikea.

Nu på eftermiddagen har vi köpt glass av glassbilen och barnen har badat i vattenspridaren som Astrid fick i present igår!
Maja Alva och Astrid!

Har suttit och funderat lite på vad vi ska hitta på de sista veckorna och dagarna på semestern.. Tyvärr har ju inte Anders och jag lika syn på vad som är semester så våra viljor är inte på samma spår om jag säger så..

Vad ska/har ni hittat på?

Kramar Anna!!

1 kommentar:

Karolina sa...

Jag har också dom handdukarna, superfina! För oss blev det Turkiet, camping och folkrace, allt för att alla tre ska bli nöjda :-)