söndag 3 juli 2011

Kalas och fest!

Igår var vi och firade Scarlet som blir 2 år på tisdag, hon fick en jätte söt ROSA gitarr av oss. =)
Nellie Scarlet och Astrid!

Senare åkte jag till Ockelbo marknad för att kika lite och hälsa på Veronica som skulle ha fest, jag hade planerat att åka dit och äta med dom och sen åka hem men efter ett bra tags övertalning så gav jag med mig och tog en öl eller två jag med. =)
Hade så himla trevligt och träffade några gamla vänner och en massa nya bekantskaper, vi tjejer roade oss med att stå längst fram vid uppträdandet (Veronicas granne) och kasta upp en present till honom. ;-) Tyvärr var inte alla lika trevliga så jag hann få en snyting över näsan men en kille tog bort henne direkt så jag gjorde mig inte så illa, fast lite öm är jag idag.. Sen var det efterfest hos Veronica med badning för de som vågade (var svinkallt och myggit) och jag agerade badvakt så att ingen skulle drunkna. ;-)
Eftersom det tydligen inte fanns en enda som kunde köra hem mig och min bil där på natten så stannade jag kvar hos Veronica, tur att soffan var ledig då de hade övernattningsgäster i varje rum + husvagnen! =)

Idag har vi bara tagit det lugnt här hemma, Astrid är lite febrig, hoppas det går över lika snabbt som för Alva sist!

Imorgon är det dags för jobb igen, och sen till helgen dags för Astrids kalas!

Nu ska jag ringa och gratta Mariana som fyller år!

Ha en supersoft söndag, kramar Anna!

Inga kommentarer: