tisdag 26 juli 2011

Lite av varje!

Idag fyller världens bästa vän år! Grattis Lisa på födelsedagen!

Idag har även Astrid blivit firad ännu en gång. =) Det var Rossa Emil Casper och Cajsa och Hasse Annelie och Vanja som kom förbi!

Astrid fick än en gång fina presenter och kusinerna lekte en stund. =)

Tidigare idag var jag och handlade mat och fyndade då två par jeansleggings och en kortärmad tröja åt flickorna!

Är faktist super nöjd! Bara 29kr st!
Grå/svarta jeansleggings och vit kortärmad tröja!

Imorgon blir det nog en Ockelbo tur för att handla på mitt presentkort och en sväng till Valbo för ännu mera shopping. ;-) Har ju presentkort även där så jag hoppas att jag hittar några fina fynd!

Vad händer för er i veckan?

Kramar Anna!




1 kommentar:

Rossa sa...

Tack för idag, alltid lika gott att fika hos dig =) Blir nog valbo för oss me imorn så kan ju höra av mig när jag e där när du e där =) Sedan blir de träning på kvällen kram kram