fredag 1 juli 2011

En tidig present!

Snart fyller världens sötaste lillasyster år, lilla Astrid blir 2 år!

Att hitta present åt henne är ganska svårt, jag vet många smågrejer som hon behöver eller vill ha men det mesta större sakerna har hon redan. Alva fick ju cykel när hon fyllde och jag velade att Astrid också skulle få något rejält.

Vi kom på att Astrid ÄLSKAR sandlådor, sitter mest hela tiden hemma hos Maja och leker, vare sig de är hemma eller ej. ;-)

Så i förrgår började Anders och Astrid att bygga en sandlåda, och den blev jätte bra!!
Astrid var jätte duktig på att hjälpa till!

Äntligen har sanden kommit i!

Alla gillar den nya sandlådan, bakom den ser man hålet i häcken mellan våran tomt och Majas. =)

Imorse var jag tidigt uppe och åkte till gymmet, skönt att ha det klart tidigt tycker jag! =)

Nu ska jag åka till jobbet, hoppas på en trevlig eftermiddag med en gammal kollega som får hoppa in då vi har dåligt med folk!

Vad ska ni hitta på i helgen, blir det en tur till Ockelbo på marknad?

Kramar från mig!




Inga kommentarer: