måndag 31 oktober 2011

Fullt ös!!

Veckan som var hade jag en massa roligheter inbokade!

 Förra inlägget var ju om tisdagen med jobbet, onsdagen spenderades på VDM (-1,3ca) torsdagen var vi först i Borlänge med Emil Rossa Casper och Cajsa, riktigt lyckat med bad tills vi storknade. ;-) på kvällen var det mat på Charlys med tjejerna, Malin Lisa Hanna Rossa & Helena! Sen var det fredag och då var det utbildning hela dagen, lördagen shoppades det lite julklappar  för Toys hade 25% rea! Hela söndagen jobb jobb jobb och nu är det ny vecka igen.

Känns som att jag skulle behöva semester. ;-) Men den här veckan är det en massa jobb som väntar då det är höstlov och då har vi mer jobb på badet än annars.

Hoppas ni har haft en fin veckan och att ni hittar på ngt mysigt att göra med barnen på lovet, varför inte komma och hälsa på mig på jobbet? ;-)

Kramar Anna!

1 kommentar:

Rossa sa...

Tjo skoj hade vi :-) Jag kommer och hälsar på men själv för jag ska träna :-) Ha en bra vecka vännen. :-*