söndag 16 oktober 2011

Tradera, jobb och kolla på kläder!

Hela gårdagen spenderades på jobbet, skulle igentligen vara ledig men fick förfrågan om att jobba extra så då gjorde jag det. Pengarna behövs ju verkligen nu när båda jag och barnen har varit en massa sjuka + att jag ska tillbaka till tandläkaren snart. =/

Håller även på lite med tradera, både åt mig och syrran. Tänk om ändå dessa skor var i min storlek, så himla snygga!!

Nu ska jag plocka lite här hemma och sen efter lunch åker jag och flickorna till Elisabeth för att kika på Tildas gamla kläder, det är skoj de, nästan som att köpa nytt. =)

Ha en fin söndag, vad hittar ni på en dag som denna?

Kramar Anna!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Anna!
Tack för kommentaren hos mig. Det går jättebra att köpa presentkort..
http://www.buffisbarnklader.se/presentkort
och om ni vill ha någon annan summa går det att ordna! :o)
Kram