lördag 22 oktober 2011

Shoppingförmiddag!

Åhh vad länge sen det var jag shoppade, eller iallafall så kändes det som att det var det så idag var det roligare än någonsin att shoppa. =)

Hela familjen drog in till Polarn o Pyret i Gävle för att de i helgen hade ett sådant bra erbjudande som vi bara inte kunde missa, vid köp av en skaljacka fick man en vindfleece på köpet (värde 499kr)

Så flickorna fick ett varsit sett med ROSA jacka och vindfleece!

Tycker dock att det är lite synd att det inte finns i fler färgen än det gör, men vi är nöjda, både flickorna och jag ÄLSKAR ju rosa. =)

Sedan köpte vi två tunikor till flickorna som de ska ha på fotograferingen på dagis nästa vecka!

Rosa till Alva och lila till Astrid + glittriga gummisnoddar!

Lite lek sen tog vi en lunch på 9an!


Astrid velade helst äta sallad, som vanligt. =)

Alva äter som en häst, och det märks på kläderna som hon växer ur alldeles för snabbt! =)

Nu är bara frågan hur jag ska göra med de vindfleece som jag har till flickorna, ska jag spara dom och sälja nästa höst och använda dessa som slit och släng nu eller ska jag sälja direkt.. Hmm, tips ngn?

Nu väntar vi på att Tilda och Hugo ska komma, vi ska göra hemma pizza, leka kolla på en film och sen ska de sova över här. =)

Hoppas ni har en fin helg, kramar Anna!

3 kommentarer:

Anki sa...

Roligt med shopping!! Fanns de mkt strl kvar på jackorna? Skulle haft till V . Är de typ bara blå å rosa nu lr. Kan ju kolla sidan så klart =)

Familjen A. sa...

Hej!

När vi var där var det slut på 104 men fanns i 110 & 116, blå, grön röd och rosa fanns det. Tror det var två sorters blå. =)

Kram !!

Anki sa...

Insåg att jag inte behövde fundera så mkt för de hade stäng på söndagar i Gävle =)