måndag 10 oktober 2011

Idag!

Idag vart det en riktig sova ut dag, och oj vad skönt det var!! Vart väckt några gånger men somnade bara om så fort jag vände på mig. =)

Efter dagis (jajajaja jag säger fortfarande dagis) tog vi och tvingade med pappsen Anders att följa med till Valbo, inte hans favorit plats riktigt, men våran. =)

Tanken var att vi skulle köpa nya kläder åt tjejerna för att det snart är dags för fotografering på dagis, men vi hittade inget som var riktigt 100 så vi käkade och åkte hem istället, var så skönt att få komma ur huset, känns som att jag har varit sjuk i flera veckor..

Den nya nya kameran provades, den är sådär..

Flickorna åt superbra och fick därför en glass till efterrätt. (igentligen hörde den till pannkakan, men de fick den som efterrätt istället)

 Det är inte klokt vad kladdig man blir av glass!

På väg hem, smutsiga mätta och trötta!

Känner i kroppen att jag inte är riktigt kry än, blir helt varm och svettig bara jag gör ngt.. Men imorgon är det bara att svettas ut det för då är det dags för jobb igen.

Hoppas ni har haft en bra start på veckan!

Kramar Anna!

Inga kommentarer: