måndag 14 november 2011

Äntligen dags för dagis igen!

Som vi har längtat jag och flickorna, på att bli friska så att de kan gå på dagis igen. =) Flickorna saknar vännerna och fröknarna och jag tycker att det ska bli skönt med vardag igen. =)

Nyduschade tokiga tjejer!

Idag har jag även klarat ett till delmål. =) Nu är det bara att kämpa på och fortsätta gå neråt, jag hoppas att min "nya" hjälp kommer att lyckas med mig. ;-)

Näe dags att göra oss klara, barnen till dagis och jag ska träffa Anso, var såå länge sen så det ska bli riktigt kul, sen blir det jobb hela kvällen!

Ha en fin start på veckan, kramar Anna!

3 kommentarer:

nella sa...

hej, Du skriver jätte fint, man vill läsa allt som du skriver.

önskar det besta för dig

kramar
Nella

Anonym sa...

Kul att du klarat ett delmål. Du är superduktig :). Kram Lisa

Familjen A. sa...

Tack Nella, va kul att du läser och att tack Lisa. Va kul att ni skriver en rad, det betyder jätte mycket!

Kramar Anna!