torsdag 10 november 2011

Piggelipigg.. NOT...

Förstår inte hur jag kan vara så trött hela hela tiden, är antagligen lite vädrets fel och resten mitt eget.. Att vara hemma och vabba i 2 veckor gör ju också att man tappar orken, barnen är antingen ledsna eller arga på varandra, inte så kul för dom heller så klart!

Så nu tar jag tag i en sak som kanske kan ge mig lite mera energi iallafall, Proppar i mig frukt och grönsaker så att vitaminerna får göra sitt!

Dagens lunch blev sesam nuggets och stekta grönsaker, chilisås och gurka och tomat!

Vegetariskt is the shit!

Idag är jag hemma halvdag med flickorna och när Anders kommer så åker jag till jobbet. Är bra när jag jobbar kväll så man slipper förlora allt för mycket pengar.

Imorgon är det 111111. =) Då fyller mina två äldsta syskonbarn år!

Ha en fin dag alla, vi hörs!
Kram Anna!

1 kommentar:

Rossa sa...

Åh så gott, det där brukar jag oxå äta när jag e själv eller till jobbet..Är mycket för veg jag me nu =) Ska försöka bli lite bättre på det bara..Hoppas barnen e bättre. Massa Kramar