lördag 26 november 2011

Lite ljus i vårt hus!

Nu har det mesta av fönsterbelysningen kommit upp!

Tyvärr har jag fotat på kvällen så bilderna är inte så bra men ni ser ju på ett ungefär iallafall! ;-)

I flickornas rum.. Astrid har pappstjärna och en snöflingeslinga i fönstret och Alva har sin ljusstake med två stjärnor!
Slingan som sitter i fönstret hos Astrid sitter fast på hyllan i Alvas rum, den är jättesöt men tråkigt att elkabeln måste synas så bra..


I köket har jag samma som förra året, skulle faktist vilja ha nya där.. Måste sätta upp julgardinerna också men skulle även vilja ha nya sådana. Nån som vet vart man hittar fina vita, kanske med text eller bara lite juligt? Skulle nog vilja ha hissgardiner där. =)


Vardagsrummet har fått nya stora stjärnor, vilken tur att Johanna följde med och valde vilka jag skulle ha! =)


Bollarna som hängde i vardagsrummet förra året har fått flytta in i sovrummet!

Men det finaste julpyntet i år är ljuslyktan Alva har gjort på dagis. =)
Tänk att en gammal matburk kan bli så fin med lite lim och socker. =)

Idag ska vi sätta upp lite ljus ute, sen blir det kalas hos Anders E och barnen ska sova hos farmor! Jag och Anders firar 9 år så det är tänkt att vi ska hitta på något skoj men vi får se hur det blir då jag är krasslig idag, kanske hinner jag bli piggare!

Vad ska ni hitta på i helgen!

Kramar Anna!

2 kommentarer:

Fröken Lovisa sa...

Jag tycker Dollarstores knytgardiner är ganska fina, och billiga förstås =) ser jättemysigt ut på dina bilder!!!
Hoppas ni får en mysig kväll!!

Anna-Karin sa...

Jättesnyggt Anna! Snygga hissgardiner i vitt med text i rött finns på tygaffären vid Oves i Valbo :)