tisdag 15 november 2011

Hjälp!

Åhh snälla du som är duktig på inredning, homestyling eller vad du nu vill kalla det, kom och hjälp mig får sinnesro här hemma, vill göra om, göra nytt, göra snyggt!!

 Är inte alls nöjd just nu med inredningen, önskar mig en lottovinst så att man kan köpa sig lite nytt men till dess måste jag ta vad jag har och göra ngt bra utav det.. 

Så snälla du som har öga för sådant här, ge mig tips, råd och pekfingervisning!!

Snart första advent och till dess vill jag ha kommit igång med att göra om, plocka undan eller fram eller hur det nu blir.. Tror att allt kollande på hus har fått mig att känna inredningskaos och hysteri..

Önskar mig ett hus i vitt, silver och kanske ngt litet svart till julen, eller ska man slå på stort och ta in lite rött.. Hmm fundera fundera fundera..

Ha en fin dag alla ni, och tack för era inlägg både här och på fb. =)

Hoppas vi hörs av snart, kramar Anna!

2 kommentarer:

malin olsson sa...

klart du ska ta in lite rött till julen :-) blir ju så mysigt å hemtrevligt

Vit Romantik sa...

Ja han är verkligen vår lille prins, en oslagbar känsla:)
Ett litet tips förra året gjorde jag egna advents siffror av tunn ståltråd och satte på stora ikealjus. Som jag sedan satte på fönsterbrädet, billigt och snyggt i sin enkelhet. Bilder finns under mina inlägg Jul. Jag har under de senaste två åren haft lite inslag av rött, hade svårt att få julkänsla i allt det vita innan, det lilla röda gjorde susen.
Lycka till!
Kram Johanna